Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” (від 12.05.1991 № 1023-XII) у покупця є гарантійний строк на куплений товар. Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг, тобто це період коли покупець має право на обмін чи повернення товару на протязі 14 днів.
Протягом 14 календарних днів підлягають обміну товари належної якості, це ті шини, диски чи акумуляторні батареї, які не були в експлуатації, та товари неналежної якості, це ті в яких під час монтажних робіт був виявлений брак заводу-виробника (шина зовсім не балансується, при її накачуванні з'являються різного роду дефекти).
Також в кожного виробника шин діють як особисті так і стандартні гарантійні зобов'язання протягом року до мінімальної залишкової глибини протектора шини, визначеної вимогами законодавства України.
Протягом 14 днів обміну чи поверненню підлягає товар (шини, диски, акумуляторні батареї якщо :
У разі відсутності для заміни таких товарів на складі, продавець повертає оплачену покупцеві суму. Повернення коштів здійснюється відповідно порядку їх отримання, чи в інший спосіб за домовленістю з покупцем.
Увага! Оглядайте товар при отриманні. Обов'язково при отримані Вашого замовлення зі складу, кур'єром чи поштою, перевіряйте товар на відповідність його технічним характеристикам (кількість, розміри, параметри, сезонність і т. д.), якщо це диски то перевірте діаметр, ширину, виліт (ЕТ), PCD, колір, наявність кріплення (гайки, болти і проставочні кільця), якщо вони передбачені комплектом.
Зауваження та скарги щодо комплектування чи іншої невідповідності приймаються до придбання (отримання) товару покупцем.
Якщо при огляді товару Ви виявили дефекти чи невідповідності технічним характеристикам, потрібно оформити відмову від товару обов'язково зазначивши причину відмови.
Ми залишаємо за собою право не розглядати Ваші звернення, претензії у випадках коли дефекти, пошкодження чи невідповідності технічним характеристикам, що не відносяться до гарантійних, виявлені вже після того, як товар був отриманий зі складу, кур'єром чи з відділення транспортної служби.
Для потреби в окремих випадках застосовується проведення експертизи товару. Оплата за експертизу здійснює клієнт. При виявлені неналежної якості шини чи диску після встановлення і її експлуатації, заміна можлива в разі встановлення факту виникнення дефекту з вини заводу виробника. Дослідження проводить завод виробник
При виявлені товару неналежної якості споживач звертається із заявою на повернення чи обмін товару за вказаними контактами на сторінках сайту. Заява формується в довільній формі.
Якщо має місце обміну чи повернення, це може бути склад з якого отримав товар покупець, поштова служба до місця відправлення товару, чи іншим способом за домовленістю сторін.
Якщо має місце повернення коштів то це здійснюється відповідно порядку їх отримання, чи в інший спосіб за домовленістю з покупцем.
За транспортні послуги з повернення товару по причині неналежної якості товару сплачує продавець.
За транспортні послуги з повернення товару належної якості сплачує покупець.
Адреса TyreClub: вулиця Каунаська, 13, Київ, 02160